Wednesday, August 7, 2019

Media Sosial Simpan Memori

Salam gais.

Siapa yang pemalas menulis macam dak ira ?
Ni kalau dak abg nampak ni dia mesti kutuk aku.
Sebab dia cakap aku serba serbi tak rajin...hahaha

Hmmm...
Kalau siapa tak rajin nak menulis tu kita geng..
Sap sikit..kahkah..

Taip aku menaip rajin la jugak.
Sebab tu aku bukak blog ni cuma lama tak update.
Sebab tak ada idea.

Kali ni aku kena rajin kan diri..
Sebab...
Aku nampak fon aku ni makin lama makin nazak..

Sebelum memori yang ada ni tak dapat diselamatkan...
Baik aku cerita dulu kat blog ni..
Sebab kadang-kadang memori aku lost jugak...

So aku rasa...
Blog salah satu platform aku nak express apa aku rasa..
Apa yang jadi semua kan..

So..
Semoga aku ber"istiqomah" untuk menaip..
Untuk share semua benda untuk korang..

Love,
Dak Ira


No comments:

Post a Comment