Thursday, August 8, 2019

23.06.2018



1 Year 1 Month Plus Plus

Date ni dah buat status dak ira berubah totally.
Dulu single and available tapi sekarang single but not available..
Hahaha....OMG...

Sebenarnya on that day memang dak ira dah kena sarung cincin.
Majlis risik terus tunang.
Tak payah nak ulang banyak kali,jimat pon jimat...

Tapi majlis ni memang simple sangat.tak ada hantaran berdulang dulang.
Cuma ada sebagai buah tangan je.
Tak ada pelamin.tak ada goodies.

Tak ada jemputan kecuali keluarga dan 3 orang kawan yang rapat je dengan dak ira masa ni.
Orang cakap tunang di rahsia kan tapi kawin nanti baru la di heboh kan...
Gituuuwww..

Apa perasaan masa tu?
Nervous tak payah cakap la.
Dah plan dah nanti nak sarung cincin tu dalam bilik.

Sekali tu aku kena keluar dari bilik.
Tau tak aku amik masa lama nk keluar dari bilik tu.
Sampai adik laki aku datang tolong bawak akak dia ni keluar.

Kalau ingat balik masa tu aku rasa macam nak gelak je.
Tak memasal aku jadi pemalu nak mati.
Hahahah...

Tapi semua dah settel.
Cincin pun dah dua pasang ni...
Ngeeee....

Lps tunang aku cakap la dengan dak abg
" nak duit raya "
Sebab masa bertunang tu dah penghujung raya tahun 2018.

Dak abg jawab " kau tak nampak kat jari kau tu ade ape "
Aku terus macam nak gelak ke nak nagis.
Ahaaakk...

Ok next step.
135 days to go.
Doakan semua berjalan lancar.

Love,
Dak ira



No comments:

Post a Comment